“Βία και Παραβατικότητα στα Σχολεία” Διαδικτυακό Σεμινάριο Εκπαιδευτικών
Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022 – Ώρα: 18:00-20:00
Read More
Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022 – Ώρα: 18:00-20:00
Read MoreΤρίτη 9 Νοεμβρίου 2021, Ώρα: 17:00-18:00 Διοργάνωση: Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κεφαλληνίας δια των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων και… Continue Reading «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο και Εφηβεία» Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς και γονείς.
Read More